خستگی و استفراغ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من چای، ابریشم ذرتخستگی و استفراغ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در

خستگی و استفراغ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نفروپاتی IgA در غیر معمول نیست در سراسر جهان. از آنجا که عملکرد کلیوی بالا در مراحل اولیه باقی می ماند، بیماران اغلب هیچ زحمتی و عوارض graves.Sin اما با کاهش عملکرد کلیه، علائم بسیاری مانند خستگی و استفراغ ممکن است رخ دهد یک uno.Por چه؟

کلیه اندام های دفعی می باشد. وقتی کلیه ها توسط تجمع و IgA آسیب دیده، آنها ممکن است توانایی خود را برای فیلتر کردن خون و حفظ محیط زیست داخلی estable.En در حال حاضر ذکر شده شرایط چند بعدی می تواند خستگی و استفراغ به طور مستقیم القا از دست بدهند.

برای نفروپاتی IgA در، خستگی اغلب به سوء تغذیه، تجمع مواد زائد و سموم و عدم سلول های قرمز خون به علت.

با کاهش در میزان فیلتراسیون گلومرولی، مواد شیمیایی بیشتر و سموم زباله در بدن است که می تواند زندگی سلول های قرمز خون را کوتاه تجمع می یابد. عدم قرمز اکسیژن حمل و نقل سلول های خون و عملکرد سلول های خون کمتر است. بیماران احساس خستگی به آسانی.

به منظور کاهش بار بر روی کلیه، بیماران اغلب باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی محدود. با این حال، اگر شما بیش از حد، می تواند از سوء تغذیه رنج می برند، در نتیجه خستگی و خستگی.

علاوه بر این، کلیه های آسیب دیده می تواند به اندازه کافی EPO، که باعث تحریک بدن برای تولید سلول های خونی rojos.También است از خستگی برای نفروپاتی IgA در بیماران تولید نمی کند.

با توجه به استفراغ معمولا یک رابطه نزدیک با برخی از مواد سمی در تابع دفعی کلیه cuerpo.Si تا حد زیادی کاهش می یابد تجمع، برخی از مواد سمی مانند guanidines، فنول، کراتینین، ایندول، اسید اوریک، و به همین ترتیب در خون تجمع می یابد، و می تواند دستگاه گوارش را تحریک و باعث استفراغ.

برای افزایش کیفیت زندگی بیماران، باید گام های فوری برای رسیدگی به این مشکلات را. به عنوان مثال، روش از خون تصفیه می تواند کمک به از بین بردن مواد سمی و درمان از EPO و غذاهای حاوی آهن می تواند کمک به کاهش خستگی بیماران.

در واقع، اگر بیماران می خواهید برای غلبه بر این علائم ریشه، شما باید برخی از روش های درمانی است که می تواند نفروپاتی IgA و عملکرد کلیه fundamentalmente.Los بهبود شما درمان پیدا کنند؟





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: